Annons:
Etikettövrigt
Läst 3710 ggr
Sommarek
9/8/16, 10:02 AM

Välkommen!

Hej och välkommen till Halland!

Tanken är att den här sidan ska funka som en mötesplats för oss hallänningar på iFokus, där vi kan utbyta tips om smultronställen, diskutera regionsammanslagningar, lägga in guaka på buak och andra trevligheter. Sidan kommer vara under konstruktion de närmaste dagarna, så ha lite tålamod med utseende och innehåll så länge. Och kom såklart gärna med förslag på saker du vill se här inne.   :)

Jag som startat sidan är född i Halmstad, för tillfället boende utanför Malmö men med en enorm längtan att en dag flytta tillbaka. Som en liten bot mot denna hemlängtan tyckte jag det kunde vara roligt att i alla fall få diskutera hemtrakten med andra. Just nu ligger sidan på Fria iFokus, för att se om intresse finns; med lite tur och tillräckligt många hallänningar kanske vi en dag kan bli en "riktigt" iFokus-sida.    :)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Annons:
truckanita
9/10/16, 5:04 PM
#1

hejsan, jag är inte hallänning men letar mycket släkt däromkring eftersom min morfar kom från Lopered….. bra att få ny möjlighet att fråga fram sig på..

Ralph
9/10/16, 7:15 PM
#2

👍

Jag är född i Skåne men besöker Halland lite då och då.

Sommarek
9/11/16, 6:51 PM
#3

Välkomna båda två! :) Sidan är ju rätt ny än, så har ni förslag är de välkomna. :)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

kjersti
10/1/16, 4:05 PM
#4

Är hallänning i förskingringen,,, österut…

Sommarek
10/1/16, 4:06 PM
#5

Välkommen du med.   :)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Ralph
12/8/17, 9:51 AM
#6

Här var det då lugnt.

Annons:
Sommarek
12/8/17, 11:21 AM
#7

#6 Ja, jag har av personliga orsaker inte haft så mycket tid till att sitta vid datorn som jag skulle vilja. Andra är också välkomna att göra inlägg.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Ralph
12/21/17, 7:21 AM
#8

Vi försöker då och då.
👍

Upp till toppen
Annons: